TRAINING+ 111010

2011-10-10 @ 23:33:21


Så här vackert var det imorse när jag och min vovve var och promenerade i parken !

Idag har jag mest sprungit och gjort bort ärenden som att skaffa gymkort på Friskis & Svettis här Gävle- skönt att börja med inomhusträningen igen nu när kylan börjar göra sig påminnd. Imorgon blir det då ett pass med spinning på morgonen och efter det valpkurs på kvällen så man kanske kan få lillpysen lite mer väldresserad, jag säger kanske. Han har en STOR vilja. Hoppas att ni får sova riktigt gott nu allihopa !

Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Carro

Ååå så vackert!

Och kul med nytt gymkort. Friskis är kul träning tycker jag! =)



Oja, jag hade det så bra så! =)

haha, jaså? Nej. jag har joggat med bara linne fram tills igår :P

2011-10-11 @ 10:15:16
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0