I'M A SICK PERSON 110927

2011-09-27 @ 23:01:42



Jepp ! Jag är sjuk..och inte lite. Lagom kul när man blir helt tagen på sängen med att vakna på morgonen med halsont och sedan ligga febrig i soffan några timmar därefter- fullt frisk dagen innan. Just nu är det bara jobb och att bli frisk som gäller, mer räcker inte min energi till, tyvärr. På torsdag far jag dock åter upp till Norrbotten för att umgås med nära och kära och har vad jag planerar-TID. Just det, tid, det känns som att jag har ett underskott av den varan just nu. Appropå vila, nu ska jag ta och ge mig själv lite skönhetssömn och kurera mig ! Godnatt !

Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Krya på dig!

2011-09-28 @ 12:16:41
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anna

Älskling, krya på dej så ses vi till helgen ! Kom ihåg att jag fyller år lördag = UTGÅNG :D:D <3

2011-09-28 @ 12:54:46
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0