JAILBIRD 110905

2011-09-05 @ 13:52:12



Här sitter jag nu vid datorn med och framför mig har jag en jättestor och mumsig fruktsallad. Bara att hugga in! Idag har varit en sån där måste göra-dag, gå på banken, fixa och stå i och klockan tre ska jag på en arbetsintervju, spännande. Det var alltså sähär jag såg ut när jag virrade omkring på staden idag, kan dock säga att kavajen var det första som åkte av så fort jag kom innanför dörren här hemma, det är så fruktansvärt varmt ute ! Men här ska det inte klagas, önskar bara att jag kanske valt lite lättare kläder, kanske underkläder....nej så kan man ju inte göra! Nåja, här sitter jag nu och återigen bara virrar, jag ska nog lägga mig ner ett tag- kanske har drabbats av värmeslag, vem vet ? Ha det nu så bra, imorgon kommer jag bjuda på en liten överraskning, det är i alla fall vad som är planerat !

Kram Anna

Edit: Och jobbet är mitt, börjar imorgon !


Kommentarer
Postat av: DAISY

Tack så hemskt mycket, vad snäll du är! Åh jag förstår att headern tog lång tid :)

2011-09-05 @ 18:02:31
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0