WALK A MILE IN MY SHOES 110912

2011-09-12 @ 12:10:42



Nya, underbara mörkbruna skor! I helgen blev det en tripp till huvudstaden med en del shopping, håll utkik på bloggen efter dem ! Ett av mina inköp var dessa underbara skor som är otroligt sköna. Hade tänkt mig en annan outfit idag men vädret tillät inte denna, blåsigt och regnigt- då vill man ha något varmt och gosigt.
Tänkte ta mig en tur till stan här i Gävle också på ett tag och gå runt lite, köpa lite födelsedagspresenter till mina kära vänner Anna Hellgren och Ellinor som fyller år här under september och oktober. Det ni, nu gör vi dem allt nyfikna här ! Ha det så bra så länge.

Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Anna

HIHI VAAAD :D:D SÄG !!

2011-09-12 @ 13:13:22
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: DAISY

Tack tack så himla mycket! Åh gör det! Själv så är min kamera på lagning och jag saknar den så haha...



Åh vad snygg du är!

2011-09-12 @ 17:00:16
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0